Suntem în căutarea unui Asistent Manager la Oradea.
Funcție: Asistent manager
Descrierea postului:
Obținerea rezultatelor prin intermediul oamenilor este prioritatea noastră, persoana care ne va reprezenta în fața colaboratorilor trebuie să asimileze urmatoarele aspecte:
- program de lucru 09:00 – 17:00;
- preluarea și directionarea apelurilor telefonice;
- preluarea și gestionarea corespondenței (e-mail, fax, posta, curierat rapid);
- întâmpinarea vizitatorilor, asigurarea protocol invitați;
- programarea întâlnirilor;
- redactarea și arhivarea documentelor specifice;
- întocmire documente primare
Cerințe:
- studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
- experienta in post similar reprezinta avantaj;
- cunostinte in utilizarea hardware birotica (computer, fax, scanner, imprimanta, copiator, telefon);
- cunostinte in utilizarea software birotica (MS Office, Internet Explorer);
- cunostinte de limba engleza (niv. mediu/bun);
- prezenta placuta, spirit de echipa;
- abilitati bune de realationare si comunicare;
- persoana organizata, ordonata, punctuala;
Oferta:
- pachet salarial atractiv si motivant;
- posibilitatea de dezvoltare si avansare in cadrul firmei;
- mediu de lucru in care initiativa si implicarea personala sunt valorizate;
Avem o echipă de profesioniști formată din oameni interesați în dezvoltarea lor profesională, deschisă pentru a explora noi oportunități. Dacă doriți și dumneavoastră același lucru, tot ce trebuie să faceți este să completați formularul de mai jos.