Birourile virtuale sunt o combinatie intre serviciul de adrese virtuale si sistemul de birou extern delocalizat in  scopul menținerii unei afaceri profesionale la costuri mult mai reduse decât costurile unui birou traditional.

Acest concept este unul inovator, bazat pe tehnologia informatică, folosit cu succes în Europa de Vest şi Statele Unite ale Americii și implementat în premieră în Oradea şi zona de vest a României. Birourile virtuale nu implica o utilizare a spatiului propriu zis cât mai ales acces complet la aplicatii profesionale de comunicatii si gestionare a afacerii.

Birourile virtuale permit liberilor profesionişti, societăților delocalizate a celor la început de drum şi celor de talie mică să-şi construiască o imagine de renume, să beneficieze de spaţii de lucru(virtuale și fizice) şi să-şi menţină cheltuielile generale la o valoare redusă.

În doar câteva zile un IMM nou creat, beneficiind de tarife promoionale, va putea beneficia de adresă de afaceri profesională, propriul operator telefonic, serviciu de secretariat on line, evidența contractelor/actelor, acces la infrastructura de birou (copiator, imprimantă, fax, etc.), un serviciu de expediere a corespondenţei, e-mail, tipărire documente/materiale promoționale, precum şi acces la spațiul necesar întâlnirilor de afaceri(pe bază de programare prealabilă).

În vederea configurării unor soluții profesionale dedicate special pentru compania dumneavoastră vă rugăm solicitați o ofertă prin intermediul formularului de Contact.

Investim în viitorul tău! Proiect selectat în cadrul Programului Operaţional Regional şi cofinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională